O společnosti ACCOM Czech, a.s.
Obchodně distribuční společnost ACCOM Czech byla založena v roce 2003 v rámci nové organizační struktury celého holdingu ACCOM. Zajišťuje kompletní obchodně distribuční služby chlazených i nechlazených mléčných produktů, ovoce a zeleniny do škol a dalšího doplňkového sortimentu.
ACCOM Czech patří mezi největší obchodně distribuční firmy v České republice. Ve společnosti pracuje okolo 150 zaměstnanců a její tržby přesahují 1,5 miliardy korun ročně. Společnost na trhu zastupuje nejen výrobní závody, které patří pod ACCOM holding – Bohušovickou a Choceňskou mlékárnu, ale také mnoho tuzemských i zahraničních dodavatelů. Těmi jsou například Tatra, Olma, ZOTT, Bel sýry, Tany, Moravia Lacto, Bohemilk, Ml. Valašské Meziříčí, A.W.Loštice, Lactalis, Lesaffre, Italat, Lacnea, Bauer, Ehrmann, Friesland a mnoho dalších.
ZÁSOBUJEME CELOU ČR
Aktuálně disponujeme sítí poboček a cross dockingových překladišť po celém území České republiky. Centrální sklady u výrobních závodů v Chocni a v Bohušovicích nad Ohří zásobují denně čerstvým zbožím všechny cross docky, které jsou nejen u těchto poboček, ale také v Kralovicích, Liberci, Brně, Českých Budějovicích, Jihlavě a Ostravě. Z těchto cross dockingových středisek denně vyráží k našim zákazníkům cca 65 rozvozových vozidel. Naše služby aktuálně využívají všechny nadnárodní i národní obchodní řetězce. K našim nejvýznamnějším zákazníkům patří COOP Centrum a COOP Morava, Tesco, Lidl, Ahold, Penny market, Kaufland, Billa, Globus, Makro, Norma, Hruška, Flosman, BALA, ESO market a mnoho dalších. Zásobujeme takto cca 6 000 odběrních míst po celé ČR.
JAK OBJEDNÁVAT?
Náš zákazník může vybírat z přibližně 800 druhů výrobků nabízených v našem velkoobchodním katalogu. Objednávku pak může realizovat přes naše obchodní zástupce přímo ve své prodejně. Takto pořízená objednávka je přes moderní mobilní zařízení automaticky přenesena ke zpracování. Dále se objednávky snažíme zajistit pomocí dispečerek našeho call cetra, které pravidelně aktivně obvolávají registrované zákazníky. Objednávky jsme však schopni zpracovat i v dalších formátech, např. e-mailem nebo přes EDI.
Ve chvíli, kdy máme všechny objednávky pro určitou oblast pohromadě, dojde pomocí moderního dopravního softwaru (RiRo) k naplánování jednotlivých rozvozových tras. Celý proces pokračuje přenosem dat do centrálního skladu, kde naši skladníci vypraví ucelené kamiony, které zboží následně přepraví na jednotlivé cross docky. Na pobočkách dojde k rozložení výrobků na rozvozová vozidla a poté je řidiči dle přepravního plánu dodají na jednotlivé prodejny.
Těšíme se na spolupráci i s Vámi.
Projekt: Výzva 97 Podnikové vzdělávání zaměstnanců II 
podpořený finančními prostředky z ESF v rámci Operačního programu Zaměstnanost. Číslo projektu CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013373
Cílem projektu je realizace vzdělávacích aktivit, které povedou ke zvýšení kvalifikace a odbornosti našich zaměstnanců. Do projektu bude zapojeno celkem 200 zaměstnanců z celkových 436 zaměstnanců žadatele a partnerů. Projekt vychází z provedené analýzy potřeby v oblasti rozvoje zaměstnanců a vzdělávacího plánu, který definuje potřebná školení na 2 roky.